University of Tehran Homepage       

 صفحه اصلی

مقدمه

مراحل رسیدگی به شكایات توصیه ها

ارسال الكترونیكی درخواست (شكایت)

ارتباط با ما

 

دریافت شكایات حضوری یا موارد وصولی بوسیله پست، فاكس، ایمیل، تلفن، صندوق شكایات و مطبوعات برای امكان پیگیری های بعدی و قانونی حداكثر پس از 48 ساعت ثبت و اعلام می گردد.ت

 

بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شكایات با مراجعه به شاكی، مطلعین، متشاكی و  مدارك و اسناد  مربوطه حداكثر ظرف پانزده روز انجام می گردد.

 

گزارش نتایج حاصله به منظور اطلاع  و انجام پیگیریهای بعدی مستقیما در اختیار شاكی، ریاست دانشگاه و یا مراجع ذی ربط قرار می گیرد.

 

پیگیری شكایاتی كه صحت آنها  احراز گردد با مراجعه به سلسله مراتب اداری،  اخذ نتیجه نهائی و پاسخگوئی به شاكی ادامه خواهد داشت.

 


طرح و اجرا توسط مركز انفورماتیك دانشگاه تهران، 1382