University of Tehran Homepage        

 صفحه اصلی

مقدمه

مراحل رسیدگی به شكایات توصیه ها

ارسال الكترونیكی درخواست (شكایت)

ارتباط با ما

 

اداره ارزیابی عملكرد و پاسخگوئی به شكایات به منظور اعمال نظارت مستمر و موثر بر عملكرد مجموعه دانشگاه ایجاد گردیده است. انجام وظایف مذكور ناظر بر تحقق مواردی مانند گردش مناسب امور اداری، بررسی و ارزیابی عملكرد و رفتار حوزه های مدیریتی، افزایش رضایت شغلی كاركنان و كارائی سازمان، رعایت و اجرای صحیح و كامل قوانین و ضوابط، جلب رضایت ارباب رجوع  و پاسخگوئی به شكایات واصله می باشد. پیگیری و انجام مناسب وظایف مذكور در سه حوزه كاری ذیل مورد توجه است.

حوزه كاری ارزيابی عملكرد به منظور نظارت و هدايت اعمال و پيگيری صحيح برنامه های ارزشيابی عملكرد كاركنان ايجاد گرديد، و موظف است در تعريف شاخصها و معيارهای ارزشيابی مشاركت داشته و در خصوص ارزشيابی كاركنان گزارشهای تحليلی تهيه و ارائه نمايد.

 

 مطالعه، بررسی و نظارت دوره ای و مستمر یا موردی نسبت به عملكرد مجموعه حوزه های مدیریتی، ادارات و فعالیتهای دانشگاه و تطبیق اقدامات و عملكرد با اهداف، برنامه ها، قوانین، ضوابط و دستورالعملهای ابلاغی از جمله اهم وظایف بازرسی محسوب می گردد. نتایج حاصله از این اقدام در قالب گزارش تهیه شده بازرسی در اختیار ریاست دانشگاه قرار می گیرد.

دریافت، بررسی صحت و سقم شكایات، پاسخگوئی و پیگیری موارد واصله تا اخذ نتیجه نهائی از جمله وظایف سه گانه این اداره محسوب می گردد. جمع بندی شكایات واصله و نتایج حاصله در مقاطع زمانی مشخص و انجام تجزیه و تحلیل علل بروز شكایات جهت ریاست محترم دانشگاه از جمله دیگر وظایف مهم و موثر این بخش است.


طرح و اجرا توسط مركز انفورماتیك دانشگاه تهران، 1382